Φωτογραφίες
Ψηφιακή Φωτογραφία
Ψηφιακές Φωτογραφικές Μηχανές

Είσοδος

Το Θεμα της Κυριακης

Η φωτογραφία της ημέρας

Καλύτερες του μήνα

3
She (10.000)
5
***** (10.000)
6
Wild Sea (10.000)
7
Χρόνος (10.000)
9
Ρόδο (10.000)
10
Untitled (10.000)
11
Cylinder (9.937)
13
milky way (9.903)
14
sunset (9.887)
17
Under The Bridge (9.676)
Άνοδος
Πτώση
Αμετάβλητη
Νέα είσοδος

.....Ο.....

.....Ο.....

------------------------------Ο------------------------------

Slide  
Get code
Η βαθμολόγηση είναι διαθέσιμη μόνο στα μέλη. Γίνετε κι εσείς μέλος

Γενικές πληροφορίες

Τίτλος.....Ο.....
Φωτογράφοςdimitrisk
Συνολική Βαθμολογία50.750
Η Συνολική Βαθμολογία είναι δευτερεύουσα πληροφορία και υπολογίζεται από το άθροισμα [Βαθμολογία χρήστη Χ Karma χρήστη] όλων των βαθμολογήσεων της φωτογραφίας. Η κατάταξη των φωτογραφιών ωστόσο, γίνεται με βάση τον μέσο όρο και αναφέρεται παρακάτω ως Βαθμολογία
Προβολές157
Δημοσίευση17-May-17 7:49
ΚατηγορίαΑσπρόμαυρες
Πρόσθετη κατηγορίαΚαμμία
Προσωπικός φάκελοςΚανένας
Για ενήλικους μόνοΌχι

Βαθμολογία : Μόνο για μέλη

Τεχνικές πληροφορίες

ΜηχανήCanon EOS 500D
Διάφραγμαf/9
Ταχύτητα1/200 sec
ISO100
Εστιακή απόσταση55mm
Metering ModeMulti-Segment
Φακός (μόνο για SLR μηχανές)Μη διαθέσιμο

Ανάλυση βαθμολογίας

Η εμφάνιση βαθμολογιών είναι δυνατή μόνο στα μέλη

Παρατηρήσεις

Η δημοσίευση παρατηρήσεων γίνεται μόνο από μέλη

Ana Olivetti   20-May-17
Allh mia nyxta...Gh.

Poly kalh Dhmhtrh!!
dimitrisk   20-May-17
@Ana Olivetti :Σε ευχαριστω πολυ Αννα!Να εισαι καλα!
Takis.C   18-May-17
mou arese poly Dimitri mpravo sou!
dimitrisk   19-May-17
@Takis.C :Σε ευχαριστω πολυ Χρηστο!
Aris Makropoulos   18-May-17
Νομίζω ρίσκαρες αρκετά εδώ Δημήτρη γιατί έχεις επιλέξει α/μ και τετράγωνο. Προσωπικά θεωρώ εξαιρετικά ενδιαφέρον το ότι απέφυγες την πεπατημένη χωρίς όμως να μπορώ με σιγουριά να πω ότι η επιλογή - κυρίως του τετράγωνου - με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
Έχει πολύ ενδιαφέρον πάντως ως διαφορετική προσέγγιση.
dimitrisk   18-May-17
@Aris Makropoulos :Αρη καταρχην σε ευχαριστω πολυ που σταθηκες στη φωτο!Θα σου εξηγησω το σκεπτικο μου.Εχεις δικιο για τη διαφορετικη προσεγγιση που αποφασισα να υιοθετησω.Πανω κατω κυμαινεται και λιγο στα πλαισια του πειραματικου.Ειχα ενα βαρετο εγχρωμο ηλιοβασιλεμα κοντα σε μια κορυφογραμμη,δε λεω,πανεμορφο σαν εικονα αλλα πολυφωτογραφημενο,χωρις καμια αλλη ιδιαιτερη πληροφορια.Ετσι αποφασισα να δωσω το α/μ για να προκαλεσω ισως λιγο περισσοτερο ενδιαφερον στο ματι,καθοτι μου βγαζει καπως μυστηριο η ασπρη αυτη μπαλα.
Τωρα οσο αφορα το τετραγωνο,το εκανα διοτι δεξια και αριτερα του ηλιου δεν ειχα καμια πληροφορια και κανενα ενδιαφερον στην εικονα.Προσπαθησα,οχι αλανθαστα βεβαια,να δωσω μια ας πουμε "καλλιτεχνικη" εικονα.
Αυτες ηταν οι σκεψεις μου,οχι οτι ειναι και σωστες,αλλα να μου πεις και τι ειναι σωστο η λαθος.
Mpakatsias Petros   18-May-17[3]
@dimitrisk : Δημήτρη με αφορμή την απάντηση σου στον Άρη, θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο και να αναφέρω κάποιες σκέψεις - απόψεις σχετικά με την α/μ φωτογραφία και το τετράγωνο κάδρο.

Να επαναλάβω βέβαια ότι η συγκεκριμένη φωτό μου αρέσει πολύ, τόσο ως κάδρο όσο και ως α/μ και να ξεκαθαρίσω ότι δεν αναφέρομαι στην συγκεκριμένη φωτό αλλά ως γενική συζήτηση πάνω στο θέμα.

Όσον αφορά την φόρμα μιας φωτογραφίας και συγκεκριμένα την επιλογή του κάδρου (π.χ. τετράγωνου) και του έγχρωμου ή α/μ, καλό είναι να γίνεται αμέσως μετά την επιλογή του θέματος κατά την λήψη και όχι εκ των υστέρων για λόγους "διόρθωσης", "εντυπωσιασμού" ή για να καλύψει προβλήματα της λήψης. Θέλω να πω ότι όταν πατιέται το κουμπί του κλείστρου και αποθανατίζεται η στιγμή πρέπει να έχει προκαθοριστεί από το φωτογράφο το περιεχόμενο του καρέ και το τι θα είναι μέσα από τις τέσσερις πλευρές και τι έξω. Με την ίδια λογική πρέπει να έχει προκαθοριστεί εάν θα είναι α/μ ή όχι ώστε να έχει μελετηθεί η έκθεση και η σύνθεση ανάλογα. Θέλω να πω δηλαδή ότι το α/μ και το τετράγωνο κάδρο πρέπει να είναι από επιλογή και όχι να προκύπτει στην πορεία.
Αυτό βέβαια δεν είναι πάντα εύκολο και απαιτεί πολύ εξάσκηση και εμπειρία για να γίνει επιτυχημένα. Από την άλλη δεν σημαίνει ότι το αντίθετο είναι λάθος, πάρα πολλές φορές συμβαίνει να έχουμε πάρει μια φωτογραφία έχοντας άλλη φόρμα στο νου μας και να διαπιστώνουμε εκ των υστέρων ότι έχουμε μία πολύ καλή φωτογραφία με διαφορετική προσέγγιση. Φυσικά θα την αξιοποιήσουμε και θα επιλέξουμε την καλύτερη φόρμα που θα αναδείξει το θέμα και θα δώσει την ευκαιρία να μεταφέρουμε καλύτερα το περιεχόμενο στον θεατή. Άλλωστε υπάρχουν παραδείγματα εξαιρετικών φωτογραφιών με φόρμες που προέκυψαν στην πορεία.

Θέλω να καταλήξω δηλαδή στο ότι καλό είναι ο φωτογράφος να λειτουργεί με τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας που αναφέρω παραπάνω και από εκεί και πέρα όταν θα επιστρέψει και δει στον υπολογιστή του το υλικό που έχει, θα αποφασίσει πως θα το αξιοποιήσει.

Όλα αυτά φυσικά είναι σκέψεις και όχι κανόνες, τα παραθέτω προς τροφή για συζήτηση και θα χαρώ να ακούσω και άλλες απόψεις και προβληματισμούς πάνω στο θέμα.
Aris Makropoulos   19-May-17
@dimitrisk : Απολύτως κατανοητό το σκεπτικό σου Δημήτρη! Νομίζω αυτό που γράφεις στην πρόταση σου στο τέλος για το τι είναι σωστό και τι λάθος είναι μεγάλη κουβέντα :-)
Aris Makropoulos   19-May-17[1]
@Mpakatsias Petros : Βρισκω πολύ σωστή την άποψη σου Πέτρο! Κάποτε ένας πολύ κάλος φωτογράφος που δεν συμμετέχει πια στην σελίδα, μου είχε πει ότι αν θέλεις να κάνεις πραγματικά καλή φωτογραφία θα πρέπει όταν βγαίνεις για φωτογράφηση να εστιάσεις αποκλειστικά σε αυτό που έχει αποφασίσει ότι θα φωτογραφήσεις. Θέλεις μακρο πας αποκλειστικά για μακρο. Θέλεις δρόμο πας μόνο για δρόμο, θέλεις αρχιτεκτονική πας μόνο για αρχιτεκτονική. Αν βγεις για φωτογράφηση και τραβάς τα πάντα τότε οι πιθανότητες για καλή φωτογραφία είναι ελάχιστες.
Αυτό νομίζω ότι ισχύει και στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Αν δηλαδή αποφασίσεις για τετράγωνο πρέπει να σκέφτεσαι και να τραβάς αποκλειστικά με τετράγωνη λογική στο καρε. Αν βοηθάει δε και η μηχανή σε αυτό (με ρύθμιση για 1:1) ακόμα καλύτερα.
dimitrisk   19-May-17
@Aris Makropoulos :Αρη και Πετρο χαιρομαι πολυ που η φωτογραφια ανοιξε τετοιο θεμα συζητησης διοτι ετσι παντα γινομαστε καλυτεροι μοιραζοντας αποψεις και γνωμες!Φυσικα συμφωνω και με τους δυο!Αυτο που εχω μονο να προσθεσω ειναι πως πρεπει ενας φωτογραφος μαζι με ολα τα αλλα ταυτοχρονα και να τολμαει.Και αυτο αφορα τοσο τον τροπο φωτογραφησης με ολα τα παρελκομενα (θεμα,καδρο,ρυθμισεις κτλ.) οπως και με την επεξεργασια.Αναφερομαι βεβαια γενικα,απλα το προσθετω σε ολη την κουβεντα.
Mpakatsias Petros   17-May-17
Ωραίος ο τίτλος!!! Πολύ καλό τετράγωνο κάδρο Δημήτρη, μου αρέσει πολύ και ως σύνθεση και ως α/μ!!! Η έλλειψη πληροφορίας στο κάτω τμήμα πιστεύω ότι είναι σωστή επιλογή. Εύγε!!!
cypriotmale   17-May-17
@Mpakatsias Petros : Θα συμφωνήσω σε όλα με τον φίλο Πέτρο ,Δημήτρη.
dimitrisk   18-May-17
@Mpakatsias Petros :Σε ευχαριστω πολυ Πετρο για τα καλα σου λογια!
dimitrisk   18-May-17
@cypriotmale :Σε ευχαριστω πολυ Χρηστο!

Η καλύτερη φωτογραφία της ημέρας πέρυσι

jogging

jogging 9.857

Aris Drama (17036.0)
411 Προβολές
24 σχόλια

Μία από τις πιο γνωστές τεχνικές για να προσθέσουμε κίνηση στις εικόνες μας με θέματα που κινούνται είναι η τεχνική Panning. Για την εφαρμογή της τεχνικής Panning θα πρέπει ...